Yo-info ja kirjoitusharjoitus ma 10.9. klo 13.05

Syksyn ylioppilaskokeisiin ilmoittautuneille järjestetään yo-info ja harjoittelumahdollisuus maanantaina 10.9. klo 13.05-15.45 luokassa 226* (Abitti-luokka). Harjoituksissa käydään läpi Abitti-kokeen käynnistämistä ja kokeen käytännön järjestelyitä. Osassa kirjoitettavista aineista on mahdollista kokeilla sähköistä koetta varatun ajan puitteissa. Jos kirjoitat monta ainetta ja haluaisit kokeilla jotain tiettyä sähköistä koetta, ota mahdollisimman pian yhteyttä kyseisen aineen opettajaan, jotta sinulle voidaan järjestää koe juuri toivomassasi aineessa.

Ota mukaan oma koneesi, jota käytät ylioppilaskirjoituksissa.

*Kuinka pääset luokkaan: Mene sisään Lyseon etupihalta vasemmanpuolimmaisista ovista. Nouse heti tuulikaapin jälkeen rappusia puoli kerrosta ylös, käänny lasiovista vasemmalle ja kulje käytävän päätyyn asti.