Kuukauden opiskelija: Jere Kuivisto

Olen Jere Kuivisto 23 vuotta. Pelaan jääkiekkoa Savonlinnan SaPkossa. Olen aikaisemmin opiskellut koulutetuksi hierojaksi.

Lukio jäi itseltäni suorittamatta “ajallaan”, ja valkolakin uupuminen alkoi harmittaa. Korviini kantautui tietoa aikuislukiosta, jossa valkolakin suorittaminen olisi mahdollista jääkiekon pelaamisen ohessa. Jääkiekon ja opiskelun yhdistäminen onnistuu hyvin, vaikka harjoitukset ja pelit arkisin pakottavatkin vähän suunnittelemaan opiskelua. Koulun puolelta joustoa löytyy hyvin, mikäli aikataulut menevät päällekkäin.

Vaikka opiskelu tuntuukin välillä haastavalta, on hienoa huomata oma kehitys, jota sinnikäs työ antaa. Aikuislukio mahdollistaa hyvin eri elämäntilanteissa oleville opiskelumahdollisuuksia, joita kannattaa ehdottomasti hyödyntää. Lisäopiskelu kun ei ole koskaan pahaksi.