Etäopetus

Uusia suosituksia Sosterin alueelle valtioneuvoston linjausten vuoksi.
Seuraavat suositukset ovat voimassa heti tai viimeistään maanantaista 1.3.2021 alkaen siirtymäajan jälkeen:

Laaja etätyö- ja kasvomaskisuositus ovat alueella ennallaan.
Riskiryhmien tehostettu suojaaminen on alueella ennallaan.

Etäopetus on voimassa korkeakouluissa, toisella asteella, yläkouluissa ja vapaan sivistystyön opistotoiminnassa maanantaista 1.3.2021 alkaen ja jatkuen poikkeusolojen ajan. Suositus laajentaa etäopetusta Itä-Savon alueella koskemaan toista astetta ja yläkouluja.

Savonlinnan aikuislukio noudattaa annettuja suosituksia. Lähiopetus on siis toistaiseksi keskeytetty. Kurssien opetustapa on kunkin opettajan erikseen sopima opetusryhmänsä kanssa. Yhteydenpitoon suositellaan wilma-sovellusta tai sähköpostia.

Etäopiskeluajan myös koulun kanslia on suljettu, koulusihteeriin saa yhteyden puhelimitse tai sähköpostitse.