Rajoitustoimet jatkuvat

Hallitus on päättänyt jatkaa rajoitustoimia koronavirustartuntojen hillitsemiseksi. Yhtenä toimenpiteenä koulujen ovet pysyvät suljettuina kuukauden alkuperäistä sulkua pidempään, toukokuun 13. päivään saakka.

Savonlinnan aikuislukiossa ei siis ole tarjolla lähiopetusta, verkko-opetus ja etäopetus sen sijaan jatkuvat. Kurssikokeita voi myös suorittaa etänä, mutta suorituksesta on ensin neuvoteltava kurssin opettajan kanssa.

Myös koulun kanslia on suljettu ja opinto-ohjaus tapahtuu etänä.

Jos haluat ilmoittautua jollekin kurssille tai sinulla on muuta opintoihisi liittyvää asiaa, ota yhteyttä koulun apulaisrehtoriin joko puhelimitse (044 4174595) tai sähköpostitse (jani.repo@savonlinna.fi). Koulusihteerin tavoittaa varmimmin sähköpostitse (virpi.turunen@savonlinna.fi). Kurssien sisällöistä ja niiden suorittamisesta kannattaa kysyä suoraan kurssia opettavalta opettajalta.

Mikäli rajoitustoimissa tapahtuu jotain muutoksia, niistä ilmoitetaan mahdollisimman koulun kotisivuilla.